Roosendaal omarmt het nieuwe logo nog niet, ‘Kan het hartje in het nieuwe logo verwerkt worden?’

 ROOSENDAAL – Het nieuwe logo van de gemeente Roosendaal krijgt er flink van langs op sociale media. Roosendalers reageren fel en sommigen hebben commentaar op de kosten van het bijbehorende citymarketingplan: 3 miljoen euro voor de komende vier jaar.

De redactie van BN DeStem ging de straat op om de mening van een aantal Roosendalers te vragen over het oude en nieuwe logo.

Op de Oude Markt is de 50-jarige Roosendaler Werner Broos wel een fan van het nieuwe logo. “Ik vind het een mooi, modern logo van deze tijd. Sommige mensen zijn geen fan van verandering, maar ik hou er wel van. De kleuren passen wel heel mooi bij elkaar.”

(Visited 38 times, 1 visits today)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.